miercuri, 2 martie 2011

pentru "talentate"

Dupa o sesiune "martisor" revin cu cateva impresii...cu dedicatie pt cele care m-au copiat,ma copiaza si o vor face in continuare.Nu stiu cum sa caracterizez starea asta...pt "domnisoarele" cu care nu am nicio tangenta dar urmaresc blogul "semnul pacii"..pt cele cu care am tangente "rusinica".Tin sa precizez ca daca am reprodus un model a fost pt ca mia placut si nu pt a-mi creste mie vanzarile.Mai mult de jumatate din cerceii pe care iam creat au fost vanduti inainte sami iau un aparat foto si sa apuc sai fotografiez.Nu am nevoie de ideile nimanui,sunt destule ale mele,iar pt cele lipsite de inspiratie am un sfat,lasati-va de meserie.Pt ca lucrez cu atatea suporturi(metal,sticla,textile,piele,plastic,ceramica,sarma,etc) nu apuc sa fac tot ceea ce imi doresc.Pana acum am respectat creatiile fetelor din jurul meu,dar vad ca raspunsul nu e acelasi..asadar si prin urmare de acum incolo cred ca voi si eu sa raspund cu aceasi moneda.Exista cateva fete care intradevar sunt talentate si le recunosc meritele dar sunt si persoane care doar copiaza.Daca se mai intampla,data viitoare fac si poze si dau si nume,poate se simt...Am lucrat mult si inca o fac,si chiar pun suflet in ceea ce fac,si am pretentia sa fiu respectata pentru asta..cam atat am avut eu de spus.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu