sâmbătă, 15 ianuarie 2011

reveniree...

ooff....scuzati pauza de pe blog,dar a fost o pauza binemeritata si in care nu am stat degeaba,asa ca revin cu ultimele creatii care sper sa aduca primavaraa:P
Am lucrat in luna decembrie la o colectie vintage.Aici gasiti continuarea,cu modele unicat si de foarte buna calitate,la care am adaugat cateva superbe camee.


Primul set este format dintr-o bratara  unicat,cu camee de 2 marimi pe nuante de maro si crem,cu lanturi,fluturasi si baze dintr-un material care nu se innegreste niciodata,la care am adaugat cateva perlute si o cheita antichizata pentru efect. Cercelusii costa 25 de ron iar bratara 45 de ron.









 Al doilea set este foarte asemanator primului,doar ca am folosit camee in nuante de alb si negru.Bratara este accesorizata cu lanturi fluturasi,libelule si o cheita antichizata,la care am adaugat un strop de eleganta cu ajutorul perlelor.Am folosit aceleasi materiale cuprate din 2 motive-rezistenta acestora la factorii externi si pantina antica care o ofera bijuteriilor.Cerceii costa 22 de ron iar bratara 45.







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu